НОВЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ ГЕНИЧЕСКОГО ОТДЕЛА ПОЛИЦИИ НАЗНАЧЕН СЕРГЕЙ БАЛУТА (видео)

15:03:40

Сегодня, 17 июля, заместитель начальника Главного Управления Нацполиции в Херсонской области Алексей Манжиевский личному составу и руководству города и района представил исполняющего обязанности начальника Генического отдела полиции подполковника Сергея Александровича Балуту.

Это человек с опытом. Прошел путь от рядового опера до начальника органа. Богатейший опыт в оперативной работе, с личным составом. Прошу любить и жаловать“, – сказал Манжиевский.

В свою очередь Сергей Балута поблагодарил за доверие и отметил, что Генический отдел полиции выполнит свою задачу. “Все будет нормально в Геническом районе и в курируемых подразделениях“, – пообещал новый руководитель Генической полиции.

Отметим, что ранее Сергей Балута возглавлял Верхнерогачикское отделение Каховского отдела полиции.

На представлении присутствовал теперь уже бывший начальник местной полиции Андрей Лещенко, который проработал в Геническе на этой должности 2 года и 6 месяцев. Ему пожелали успеха на новом месте работы. Известно, что Лещенко ушел на повышение в соседнюю Николаевскую область.

ВИДЕО:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
загрузка...

19 thoughts on “НОВЫМ РУКОВОДИТЕЛЕМ ГЕНИЧЕСКОГО ОТДЕЛА ПОЛИЦИИ НАЗНАЧЕН СЕРГЕЙ БАЛУТА (видео)

      • 17 Липня 2018 о 18:31
        Permalink

        LW
        То он просто еще не знает сколько у нас в районе наркоты выращивают ))))))))

        Не твльки вирощують. Ще й виробляють, синтезують. І ще, він знає. Поліцейські з сусідніх регіонів гарно обізнані по справах у сусідів. )

  • 17 Липня 2018 о 18:41
    Permalink

    А чому ніхто з присутніх не пригадав щось гарне з досягнень минулого керманича поліції Андрія Лещенко? Згадали тільки, що завжди ьрав слухавку (і в день, і в ночі). І все?

    А те, що кількість згвалтувань зменьшилася?

    А те, що розбійників, що скоїли напад на валютника захопили по горячому?

    А сотні і тисячи розкритих та закритих справ?

    А скільки злочинців було все ж таки зупинено та спіймано.

    А тих, кого все ж таки довелося посадити?

    А те, що коиміналітет (окрім банди Ділявера Бахтішаєва) все жтаки тримав себе в межах.

    Багато досягенень. І це те ж непросто зробити.

    Могли би перед зустріччю передивитись реєстр судових рішень по нашому району, і побачили би скільки різних злочинів все ж таки розкрито та скільки покарано злочинців.

    І це не могло статися без бажання керівництва поліції та поліцейських.

    Але ніхто нічого не згадав…

  • 17 Липня 2018 о 23:22
    Permalink

    Скажите почему в новую патрульную полицию берут процентов 80 новых ребят. Да можно уже отметить, что есть там и те которые скажем мягко не совсем добросовестно служат народу Украины, но в целом есть перемены и новым патрульным можно поставить больше плюсов чем минусов. Но вот почему в райотделы полиции начальников кидают из района в район из области в область. Так реформа уже обреченна и перемен явно не будет.

    Почему бы не поставить начальников отдела полиции допустим Виктора Левченко, который возглавляет патрульную полицию Крыма. Новый человек и главное он не повязан годами “большим опытом работы” в райотделе. Естественно ответ на этот вопрос я знаю почему так делают. Патрульный может быть самый правильный полицейский, ловить пьяных и преступников, но вот все это он передаст следователю в райотдел, а там……

    Вот почему у нас в райотделах шахматы, а в патрульной полиции новые лица.

    • 17 Липня 2018 о 23:39
      Permalink

      Davidovaleksey

      Почему бы не поставить начальников отдела полиции допустим Виктора Левченко, который возглавляет патрульную полицию Крыма. Новый человек и главное он не повязан годами «большим опытом работы» в райотделе. Естественно ответ на этот вопрос я знаю почему так делают. Патрульный может быть самый правильный полицейский, ловить пьяных и преступников, но вот все это он передаст следователю в райотдел, а там……

      Вот почему у нас в райотделах шахматы, а в патрульной полиции новые лица.

      А чим так відомий Віктор Левченко?

      Тим, що замовчує порушення закону своїми підлеглими?
      Чи тим, що не розуміє, чому деякі люди негативно ставляться до поліції?
      Як тут: http://www.vizit.ks.ua/informaciya/viktor-levchenko-prokomentuvav-dtp-u-genichesku-za-uchastyu-krimskoї-policiї/

      Ваші якісь уподобання накшталт того, що Президентом повинен бути Зеленський. Люди, навіть, не намагаються думати. Зеленський актор – він каже на камеру тільки те ще є в сценарії. Слова пишуть сценаристи а не Зеленський! Ця людина виконує накази та є обгорткою. І все.

      Це я так натякаю, про Віктора Левченко. Що він зробив такого, чим доказав своє право на таку посаду?

      • 17 Липня 2018 о 23:44
        Permalink

        Davidovaleksey, ви юрист.
        Тому как юристу дам вам натяк, чому патрульному не можна довіряти посаду голови райвідділу.

        У лікарні:
        1. Завідуючий відділом
        2. Хирург
        3. Акушер (медбрат, акушер)

        У поліцейському відділі:
        1. Голова відділу
        2. Слідчий
        3. Патрульний

        Натяк зрозумілий??? Чи треба ще підказати про рівень знать, рівень навичок, вищу спеціальну освіту, тощо???

        • 17 Липня 2018 о 23:51
          Permalink

          Хоча правильніше все ж таки порівнювати дещо інакше (хоча і теж скорочено):

          У лікарні:
          1. Завідуючий відділом
          2. Хирург (лікар)
          3. Медбрат (акушер)
          4. Санітар

          У поліцейському відділі:
          1. Голова відділу
          2. Слідчий
          3. Оперуповноважений
          4. Патрульний

          • 17 Липня 2018 о 23:54
            Permalink

            Ну як, тепер є бажання, щоб вас, наприклад, в лікарні оперував той, хто був санітаром, а його призначили хірургом??? Чи все ж таки, по рівню знань та рівню навичок хай займаються своєю справою???

            • 18 Липня 2018 о 00:07
              Permalink

              Да я с вами согласен на все 100%. Я понимаю что так как вы говорите правильно и так должно быть, но вот уже 4 года как реформа полиции, но она в целом не приносит кардинальный результат из-за того что делают как бы по правилам. Возможно есть смысл начать перемены в райотделах, не менять с района в район, а ставить новых людей. Недавно приходилось общаться со следователем по одному происшествию, так там ноль знаний как правильно изымать ТС и так далее. Человек посторонний, который не следователь, знал процедуру следственных действий чем следователь.

            • 18 Липня 2018 о 00:09
              Permalink

              Кстати насчет операций согласен, а вот по моему здоровью приходилось столкнуться с врачами, так я вам скажу, что врачи не могли поставить диагноз, а поставил его человек, который закончил мединститут и сейчас перепадает в институте. Так что не все однозначно)

              • 18 Липня 2018 о 00:23
                Permalink

                Davidovaleksey

                Кстати насчет операций согласен, а вот по моему здоровью приходилось столкнуться с врачами, так я вам скажу, что врачи не могли поставить диагноз, а поставил его человек, который закончил мединститут и сейчас перепадает в институте. Так что не все однозначно)

                Не треба пересмикувати. ) Діагностика та хірургія – це різний рівень навичок та знань Ви би погодились, щоб вас оперував гарний діагност з освітою медбрата? Чи все ж таки середній хірург?

  • 18 Липня 2018 о 00:17
    Permalink

    Davidovaleksey

    Да я с вами согласен на все 100%.

    Дякую. Приємно, що на ваше запитання я надала достатньо розгорнуту та зрозумілу відповідь.

    Davidovaleksey
    Я понимаю что так как вы говорите правильно и так должно быть, но вот уже 4 года как реформа полиции, но она в целом не приносит кардинальный результат из-за того что делают как бы по правилам.

    Ні не про правилах.
    Наприклад, уявіть, що в Україні поліцейські в райвідділах всі разом опинилися порядними та професійними!
    Зарплатня занадто низька при такому робочому наднавантаженні. Страхування автівок та інших гаджетів та обладнання за кошт райвідділу не передбачено. При низькій зарплаті, ще й ремонтувати та обслуговувати автівку та обладнання… Це як назвати? Галери? Чи спеціальним якимось катуванням порядних люде?

    Davidovaleksey
    Возможно есть смысл начать перемены в райотделах, не менять с района в район, а ставить новых людей. Недавно приходилось общаться со следователем по одному происшествию, так там ноль знаний как правильно изымать ТС и так далее. Человек посторонний, который не следователь, знал процедуру следственных действий чем следователь.

    При моєму прикладі зрозуміло, що не там треба змінювати? Треба змінюівати тих, хто розграбовує країну, покриває таких самих поплічників, тобто тих, хто нав’язує поліцейським такі правили та умови праці. Тобто треба міняти тих, кому ми надаємо владу на виборах.
    При найчесніших та порядних копах, корумповані політики їм припинять фінансування, чи утворять якусь іншу поліцію (мусарню) де їх поплічники будуть покривати їх злочини, а порядних повиженуть під якимось приводом.

      • 18 Липня 2018 о 07:32
        Permalink

        Іноді доводиться чути від різних людей про їх проблеми. Трапляється, що і від поліцейських…
        Повна “КАСКО” по поліцейських автівках в державі повинна фінансуватися керівництвом. Повинна… Але…((( От і маємо, що поліцейського так притискають, що ремонтувати автівку теж доводиться зі свого карману.
        Теж саме з юридичною підтримкою. Наприклад, при затриманні злочинця випадково пошкоджене чиєсь майно (інша автівка чи паркан, тощо). Теж саме, керівництвом такі витрати непередбачені. Тому поліцейський повинен мати кошти тепер на власного адвоката та на відшкодування завданної шкоди. Такі умови праці. Ну як, подобається рівень захисту поліцейського?

    • 18 Липня 2018 о 07:23
      Permalink

      “Зарплатня занадто низька при такому робочому наднавантаженні.” – ох не хочу вступать в спор на эту тему, придется потратить с вами не один день переписки))))

      • 18 Липня 2018 о 07:42
        Permalink

        Можете познайомитись з рівнем заробіт5их плат та захистом американських поліцейських.

        https://youtu.be/0n70Vd8kO4w

        Україна зараз неспроможна платит таку саму зарплату, але і не 359 долларів теж треба платити. При зарплатні 1250 долларів на місяць і вище – в поліцію підуть порядні люди.

  • 19 Липня 2018 о 22:36
    Permalink

    Господин Балута! А что там и какие результаты по Верхнерогачинскому полю фермерши, которое самовольно скосил Баранов?! А перед этим и бандючки с Запорожья на авто без номеров приезжали и угрожали фермеру! И вы лично выезжали по вызову, а УД не возбуждено (хотя это требование УПК). Или у вас все “возбуждаются” только на деньги?! Там рады, что вас ушли… А от Геническ жаль! Но здесь не “рогачик”, и вы это скоро поймёте!!! Ваш стиль работы знаем. Узнает его и общественность. А сегодня уже этим занялся “Комитет по борьбе с рейдерством” при облгосадминистрации!

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: