Сыщенко опроверг информацию о массовых отключениях газа

загрузка...

11:42:18

Власти Генического района Херсонщины опровергают информацию о массовых отключениях газа на Арабатской стрелке, распространяющуюся в социальных сетях.

По словам первого заместителя главы Генической райгосадминистрации Алексея Сыщенко, на сегодня, 29 января, потребление голубого топлива за сутки составило 55 тысяч кубометров при максимальном объеме в 75 тысяч кубометров, которое способно «выдать на гора» Стрелковское газовое месторождение. Давление в трубопроводах также является рабочим, составляя 4,7 атмосфер при максимальном значении в< шесть атмосфер.

Алексей Сыщенко не исключает возникновения локальных аварийных ситуаций, вызванных тем, что счетчики и клапаны забиваются ржавчиной и замерзающим конденсатом. Однако такие аварии оперативно устраняются.

«Даже в случае прекращения подачи газа со Стрелковского месторождения сам 40-километровый трубопровод, проложенный по Арабатской стрелке,может быть использован, как резервуар. Содержащегося в нем газа достаточно, чтобы обеспечивать потребности Геническа и сел на Арабатке в течении двух-трех суток», – подчеркнул Алексей Сыщенко.

Источник

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

15 thoughts on “Сыщенко опроверг информацию о массовых отключениях газа

  • 29 Січня 2018 о 12:19
    Permalink

    Кроме нецензурной брани заявы этого чувака ничего другого не вызывают. Замерзание газовых редукторов, из-за идущей вместе с газом воды,  у многих абонентов он называет не массовым явлением. А что он хотел, чтобы город полностью замёрз, после установки, этой хер поймёшь что высушивающей, установки? Мне понятно уже давно, что он является лоббистом интересов газовых монополистов в нашем районе . Иначе зачем он за них так задницу рвёт, при таких явных косяках? Это из области: …ы в глаза, а ему всё ….  роса.

  • 29 Січня 2018 о 17:11
    Permalink

    Об’єм циліндра: V=П*R^2*L, де L-довжина труби
    Нехай середній діаметр труби 400 мм, тоді R=0,2 м, R^2=0,04 м2, V=3,14*0,04м2*40000м=5000 м3
    Тобто внутрішній об’єм труби – 5 тис м3. Нехай тиск 5 атмосфер, тоді при приведенні природнього газу до нормальних умов отримуємо 5х5=25 тис м3.

    25 тисяч кубів газу – це резервна кількість газу в трубі. 

    ЗВІДКИ там запас на 2-3 дні?

    На півдня вистачить при споживанні 50 тис м3 на добу.

    Що і довели нещодавні морози -15. Тиск ввечорі був 4,7, в ранці – 1,2.

    Слава Богу, морозило всього 3 дні.

    Нє, ну якщо в пана Сищенко розрахунки на період весни-літа, тоді вірю. Влітку дійсно вистачить дня на 2-3.

    • 29 Січня 2018 о 21:11
      Permalink

      Там немного журналист исказил слова Сыщенко. Имелось в виду на 2-3 дня хватит газа с учетом добычи. Тоесть, на несколько дней газом с трубы можно покрыть дефицит.

      • 29 Січня 2018 о 22:35
        Permalink

        «Даже в случае прекращения подачи газа со Стрелковского месторождения сам 40-километровый трубопровод, проложенный по Арабатской стрелке,может быть использован, как резервуар. 

        Не згодна з Візитом:
        “Там немного журналист исказил слова Сыщенко. Имелось в виду на 2-3 дня хватит газа с учетом добычи. Тоесть, на несколько дней газом с трубы можно покрыть дефицит.” (c)

        Це журналіст не трохи змінив слова, а ВІДВЕРТО ЗБРЕХАВ.

        • 29 Січня 2018 о 23:15
          Permalink

          Да, согласимся с Вами. Добыча газа, а значить  и его подача не может прекратиться априори.  Скважину невозможно перекрыть. Другое дело, что газа может не хватить. Но такая подача информации, как минимум, абсолютно не корректна.

          • 29 Січня 2018 о 23:28
            Permalink

            Новый Визит Автор записи
            Да, согласимся с Вами. Добыча газа, а значить  и его подача не может прекратиться априори.  Скважину невозможно перекрыть. Другое дело, что газа может не хватить. Но такая подача информации, как минимум, абсолютно не корректна.

            Нажаль, в цьому коментарі вже ви, Новий Візит, е… подали інформацію, як мінімум, некоректно. 18
            Якщо вода в трубі замерзне та закупорить льдом газопровід, подача газа зупиниться, хоча видобуток зі свердловини може продовжуватись… Куди той газ піде, інша справа, але точно не по газопроводу. Тому, “Добыча газа, а значить и его подача не может прекратиться априори.” – це інформація, як, мінімум, некоректна.07

            • 29 Січня 2018 о 23:41
              Permalink

              До речі, дякую користувачу Патріот, за розрахунки.

              Патриот
              Об’єм циліндра: V=П*R^2*L, де L-довжина трубиНехай середній діаметр труби 400 мм, тоді R=0,2 м, R^2=0,04 м2, V=3,14*0,04м2*40000м=5000 м3Тобто внутрішній об’єм труби — 5 тис м3. Нехай тиск 5 атмосфер, тоді при приведенні природнього газу до нормальних умов отримуємо 5х5=25 тис м3.
              25 тисяч кубів газу — це резервна кількість газу в трубі.

              Дуже гарно. Респект. 12
              25 тисяч кубів газу – це дуже оптимістично!
              Тепер я спробую це довести.
              Кількість газу у одному об’ємі у різні пори року різна, тому що залежить від температури. Це вже легко перевірити за рівнянням стану ідеального газа Клайперона-Менделеєва. Пам’ятаєте зі школи? Ні? Ну, звісно, хто там такі речі пам’ятає…
              Тому, для тих хто бажає це згадати та впевнитися в правдивості цього ствердження: Анализ влияния температуры природного газа в трубопроводе на его объем
              А для тих хто не бажає згадувати, просто знайте, коливання +-3,4% Небагато, але ж згадайте хоча б, хто це сплачує.

              • 29 Січня 2018 о 23:57
                Permalink

                Тепер далі, треба згадати, що газ у трубі з водою. Сищенко чи хтось інший назове це конденсатом чи неважливим фактором, але там волога є.
                Волога в трубі, коли зовні мороз, конденсується на стінках і примерзає, тобто утвює шар льоду. Тому внутрішній діаметр газової труби вже не 400 мм.
                Якщо шар льоду на стінці труби десь біля сантиметру, то внутришній діаметр вже 380 мм (по 10 мм з кожної сторони)
                Тепер рахуємо, як це зробив користувач “Патріот“:
                діаметр труби 380 мм, тоді R=0,19 м, R^2=0,0361 м2, V=3,14*0,0361м2*40000м=4534 м3 Тобто внутрішній об’єм труби — 4,534 тис м3. Нехай тиск 5 атмосфер, тоді при приведенні природнього газу до нормальних умов отримуємо 4,534х5=22,671 тис м3.
                Бачите, вже меньше газу маємо в трубі. Гадаєте, що це небагата втрата? Ну, що ж я ще не зкінчила розрахунки.
                Я вказала, що розрахуємо як це зробив користувач “Патріот“. Але ж при зменьшенні внутрішнього діаметру, автоматично зменьшиться внутрішній тиск. Тобто 5 атмосфер, про які згадав “Патріот” там вже не буде. Тому помножувати треба буде не на 5 (атмосфер)… 10
                А буде… Ну, хтось ще згадає як зміниться тиск, зі зменьшеням внутрішнього діаметру труби???08
                Не буду вас більше лякати! Самі порахуйте наскільки наші можновладці вам брешуть. Це нескладно. Упораєтеся.29

                • 30 Січня 2018 о 00:02
                  Permalink

                  А якщо шар льоду 2 см, тоді за розрахунками “Патріот” маємо: 4,069 м3
                  Якщо шар льоду 3 см, тоді за розрахунками “Патріота” маємо: 3,629 м329

                    • 30 Січня 2018 о 00:09
                      Permalink

                      Хто не згоден, будь ласка сюди: Геническ едва не остался без газа из-за пробки в газопроводе

                      “Давление в магистральной трубе на входе в Геническ упало до 1,5 ат (максимальное — 6 ат).”
                      “Специалисты пришли к выводу, что падение давление на входе в Геническ произошло или из-за утечки, или из-за образования пробки в магистральной сети.”
                      “Как выяснилось, причиной низкого давления стала пробка из замерзшей влаги в магистральной трубе.”
                      Ось і практичне підтвердження! 21

  • 29 Січня 2018 о 18:13
    Permalink

    О каких резервах двух / трёх суточных речь идёт- все прекрасно помнят. При каких- либо малейших работах на газовом через полчаса газ исчезал.И вообще должен ставиться вопрос о пересмотре цены на газ, если это можно назвать газом.

  • 30 Січня 2018 о 09:02
    Permalink

    В розрахунку діаметр труби взято із запасом. Насправді 18 км від Щасливцеве до Генічеська взагалі діаметром 325 мм. Десь в коментарі до однієї з новин про проблеми газопостачання було посилання на статтю, де наводилися всі ділянки газогону на Арабатці із зазначенням діаметру кожного.
    Нагадаю, що площа перерізу труби змінюється пропорційно квадрату зміни діаметру (довжина труби незмінна).
    Тобто зменшення діаметру на 10% призводить до зменшення площі на 20%, бо 0,9R*0,9R=0,81R^2
    А отже утворення навіть незначної кількості льоду на внутришній стінці призводить до суттєвого зменшення робочого об’єму труби. 
    Дякую користувачу puchuka за те, що звернули увагу на цей нюанс.

    І ганьба пану автору цитати слів Сищенко А.А. (не хочу розбиратись, хто саме там викривив інформацію, думаю, Генічанам і так зрозуміло, хто головні винуватці щорічної газової ЕПОПЕЇ)

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: