Херсонщина без покращення доріг може не дочекатися омріяного напливу туристів

11:02:24

«Новий туристичний сезон ледь розпочався, а ми вже стільки негативу наслухалися біля кас! Та й звідки у людей з’явиться гарний настрій, якщо вбиті дороги відбивають бажання сюди їхати. На них згинають диск чи дряпають днище автомобіля, а потім треба ж повертатися назад. Після такого негативу у людей від поїздки на Херсонщину навряд чи залишаться позитивні враження», — наводить сумні факти директор біосферного заповідника «Асканія-Нова» імені Ф. Е. Фальц-Фейна Національної академії аграрних наук України Віктор Гавриленко.

Останні роки в області до залучення туристів докладають чимало зусиль. Посприяла цьому й окупація Криму та встановлення на межі з півостровом КПП іншої держави, після чого велика кількість відпочиваючих ринула на пляжі Херсонщини. Крім моря, тут є що запропонувати гостям. Про це згадували на урочистому відкритті туристичного сезону-2018, що з розмахом 1 травня провели на Кам’янській Січі в Бериславському районі. Згадуватимуть про це й на туристичних форумах і туристичних хабах, що найближчим часом заплановані в різних районах області. Проте до наших красот і унікальних туристичних об’єктів бажаючі можуть так і не доїхати через елементарну відсутність нормальних доріг.

— Херсонщина, безумовно, є туристичною областю. За насиченістю об’єктами природно-заповідного фонду загальнодержавного значення ми посідаємо як би не перше місце в Україні. Адже крім «Асканії-Нової» і Чорноморського біосферного заповідника, у нас є низка національних природних парків. Проте, щоб усе це давало віддачу, необхідно мати розвинену інфраструктуру. Без цього ми не зможемо повноцінно виконувати функції зі збереження природно-заповідного фонду, адже функціонування заповідників передбачає цілу низку заходів. Просто оголосити територію заповідною і поставити певну кількість охоронців не означає, що ми зможемо її зберегти. Тут мають проходити дослідження, потужна еколого-просвітницька робота. Тому я дуже занепокоєний тим, що ми багато декларуємо, але мало що робимо. Якщо обидва під’їзди до «Асканії-Нової» зовсім не відповідають навіть національним вимогам, про що ми можемо говорити? Адже саме з боку Генічеського і Новотроїцького районів можна очікувати потужний потік екскурсантів, — говорить Віктор Семенович.

За його словами, минулорічний туристичний сезон мав усі шанси стати найкращим для заповідника. Тут очікували прийняти 100 тисяч осіб. «Але все перекреслили зерновози по 40 тонн, які почали з середини літа їздити і розбивати дорогу до нас від Чкалового. Трасу вони просто знищили, і тепер деякі її ділянки стали майже непроїзними для легкових автомобілів. Ми неодноразово зверталися з цього приводу, але ніхто на це не реагував. Хоча вказана траса є зв’язуючою магістраллю між узбережжям Генічеського району та Скадовськом, Лазурним, Хорлами. Тому я вкотре звертаюся до відповідних служб області з проханням: перш ніж оголошувати туристичні хаби, що досить помпезно проводяться владою, треба звернути увагу на інфраструктуру. Адже потім веземо журналістів у такі місця, по дорозі до яких демонструвати нема чого, крім розбитих доріг», — додає директор заповідника «Асканія-Нова».

Розбита дорога веде й до іншого відомого туристичного об’єкта в Чаплинському районі — Лемурійського озера затоки Сиваш у Григорівці. Втім, навіть до цього районного центру доїхати з Херсона або Нової Каховки теж майже подвиг.

— Наші дороги дійсно жах, — погоджується голова Чаплинської райдержадміністрації Олександр Бурейко. — Траса від Чаплинки до Нової Каховки є державною власністю, і на її ремонт планується виділити кошти. А що стосується траси на Чкалове, то вона має утримуватися за рахунок обласного бюджету. Наскільки я знаю, ремонти на ній планували завершити до початку туристичного сезону. Проте через процедури, пов’язані з виготовленням проектно-кошторисної документації і проведенням тендерів, виникла затримка.

Олег БАТУРІН «Новий День»

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Добавить комментарий

4 Комментарии на "Херсонщина без покращення доріг може не дочекатися омріяного напливу туристів"

  подписаться  
сообщить
Ирина
Участник

Россия ушла , а две беды остались: дураки и дороги.

7
saper63
Участник

Совсем не так: к своим дуракам и паршивым дорогам, добавилась рашка с ихнамнетами и коллаборантами.

6
igorr
Участник

Для забезпечення фінансування ремонту та утримання дорожньої інфраструктури місцевого значення у Державному дорожньому фонді передбачено субвенцію у розмірі 11,5 мільярдів гривень. Це рекордна для України сума, яка буде адресно спрямована на дороги місцевого значення… Розподіл субвенцій відповідає протяжності доріг місцевого значення в областях. До слова, Кабінет міністрів ухвалив державну цільову економічну програму, згідно з якою українські дороги у 2018 році робитимуть з бетону китайські та європейські фірми. Скоро.

1
Ирина
Участник

4

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: