«Гаряча» телефонна лінія голови облдержадміністрації Андрія Гордєєва на варті спокою громадян

загрузка...

14:29:38

«До людських проблем, як до власних» – за таким принципом працює «гаряча» лінія голови облдержадміністрації Андрія Гордєєва. Телефонують, в основному, із соціальних питань та житлово-комунального господарства.

Але з якими б проханнями не звернулися – майже все вирішуються, бо в колцентрі відсутня бюрократія. Тут запроваджені європейські методи комунікації влади і населення. Зателефонували – отримали відповідь чи дієву консультацію щодо розв’язання проблеми. Адже «гаряча» лінія – своєрідний «телефон довіри».

На фото: Тендітні жіночки, які відповідають на телефонні дзвінки, доводять – байдужості не місце там, де люди потребують допомоги.

За два роки роботи на «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації дзвінки надходять не сотнями, а тисячами. Приємно, що більшість звернень вирішуються позитивно. Керівник «гарячої» телефонної лінії Олена Забіяка розповіла, що робота працівників оцінюється Урядовим контактним центром, розташованим у Києві. За травень, приміром, «гаряча» лінія голови Херсонської облдержадміністрації посіла перше місце у рейтингу за кількістю звернень з питань соціальної сфери і третє за кількістю оброблених запитів із розрахунку на 10 тис. населення.

Таких позитивних показників вдалося досягти навіть з невеликим колективом – усього шість осіб, тоді як в колцентрах інших регіонів робочих кадрів удвічі більше. Сучасне обладнання забезпечує цифровий зв’язок та фіксацію кожного дзвінка. Кваліфікована консультація надається одразу, без оформлення паперів.

Можливо, хтось критично зауважить: «Чим більше дзвінків на «гарячу» лінію, тим гірша ситуація в регіоні». Дозволю собі її спростувати. Значна кількість прийнятих звернень свідчить, по-перше, про оперативну та якісну роботу колективу, а, по-друге, про довіру громадян до «гарячої» телефонної лінії голови облдержадміністрації.

Оператор колцентру Наталія Сухопара поділилася, що майже кожну проблему пропускає через себе: «Одного разу треба було рятувати життя дитини, підключеної до системи штучної підтримки життєдіяльності. У зв’язку з відключенням електропостачання апарат міг працювати близько півгодини. Ми спрямували всі сили на те, щоб відновити електропостачання. Життя було врятовано».

Гаряча лінія голови облдержадміністрації працює з понеділка по п’ятницю з  8.00 до 17.00.  У перспективі впровадження цілодобової роботи «гарячої» телефонної лінії та організація мобільної групи, яка виїжджатиме на місце виклику та контролюватиме оперативність вирішення проблеми.

Післямова. Справжні «залізні леді», вони ані на секунду не відволікаються від своєї варти, завжди напоготові, щоб допомогти у нелегкій ситуації. А вдома – це люблячі дружини та ласкаві мами, які набираються сил для завтрашнього дня. Що він принесе? Невідомо. Але жодних сумнівів немає, вони впораються з усім!

Вікторія Шовкопляс

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: