Андрій Гордєєв: Якщо населення Стрілкового протестуватиме проти дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого

15:33:50

13 серпня голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв разом з народним депутатом України Сергієм Хланем обговорив з активістами села Стрілкове Генічеського району та представниками місцевої влади питання, що сколихнуло не тільки всю область, а й країну взагалі: яку ж дорогу будуватимуть у Стрілковому?

Для того, щоб дати професійне пояснення активістам, на зустріч були запрошені профільний заступник голови облдержадміністрації Олександр Адамчик, начальник ДП «Херсoнський oблaвтoдoр» Микола Савченко та представники профільних департаментів.

Нагадаємо, що за проектом Стрілківської сільської ради передбачено реконструкцію дороги по вул. Береговій – вздовж узбережжя Азовського моря довжиною близько 8 км та шириною 7 м. Загальна вартість проекту складає 85 млн грн. За ці кошти також планується облаштування тротуарів 4,6 м шириною та 5 км ліній освітлення. У 2018 році з обласного бюджету виділено 33 млн грн.


Схожа публікація: ГРОМАДА СТРЕЛКОВОГО КАТЕГОРИЧЕСКИ ПРОТИВ «ЦАРСКОЙ» ДОРОГИ (видео)


Позиція жителів Стрілкового, які приїхали до голови ОДА за допомогою, однозначна: дорогу будувати на вулиці Центральній, де проживає місцеве населення. Представники сільської та районної влади, які турбуються про надходження до бюджету податків від підприємців на розвиток села, наполягають на вулиці Береговій.

Андрій Гордєєв зауважив: «Ми за те, щоб у селі були дороги. Звичайно, спочатку розвиватимемо узбережжя, щоб зробити умови для бізнесу та надходження інвестицій, створити там робочі місця, розвивати туризм. Центральна вулиця також отримає нову дорогу, але пізніше. Я в цьому впевнений, адже ми маємо підтримку у парламенті – небайдужих народних депутатів. Якщо ж населення надалі протестуватиме проти ремонту дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого – всі заплановані кошти буде спрямовано на інші проекти».

Андрій Гордєєв: Якщо населення Стрілкового  протестуватиме проти  дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого

Народний депутат Сергій Хлань запевнив, що лобіюватиме це питання у Верховній Раді та разом з головою облдержадміністрації добиватиметься виділення коштів на будівництво дороги на вулиці Центральній на 2019-2020 роки.

Андрій Гордєєв: Якщо населення Стрілкового  протестуватиме проти  дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого

Наприкінці засідання голова облдержадміністрації Андрій Гордєєв запропонував організувати у Стрілковому загально сільські збори та донести до населення такий шлях вирішення даного непорозуміння між місцевими жителями та сільською радою. На знак підтвердження своїх намірів у кінці цього тижня очільник області та нардеп підпишуть з громадою села меморандум.

Андрій Гордєєв: Якщо населення Стрілкового  протестуватиме проти  дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

31 thoughts on “Андрій Гордєєв: Якщо населення Стрілкового протестуватиме проти дороги по вулиці Берегової, то не отримає нічого

  • 13 августа 2018 в 15:44
    Permalink

    труба на бане…какой ремонт ул.Береговой…вот это парни
    не слышат людей ТОВАРИЩИ… ПРОСТО ИЗДЕВАЮТСЯ

    • 13 августа 2018 в 20:28
      Permalink

      Другими словами звучит так- стрелковчане не хотят, чтобы мы СЕБЕ любимым не построили дорогу и не хотят верить в нашу лапшу на уши!! Она же так вкусно звучит!!! Плохие стрелковчане, плохие,вот мы вам….!!!!!

  • 13 августа 2018 в 15:54
    Permalink

    Шантаж на государственном уровне и  доказательство того,что народ держат за быдло,которым можно управлять не смотря ни на что.

  • 13 августа 2018 в 16:08
    Permalink

    Це ж як можновладцям конче потрібна ця дорога, що вони опускаються до шантажу людей, нехтуючи думкою більшості стрілковчан. Ганьба такій владі!

  • 13 августа 2018 в 16:10
    Permalink

    Вы , депутатыс всех рангов, соберитесь и определитесь , где быть дороге; выходит что в Стрелковом подкорректировали на 390000, а в области раскорректировали . Разберитесь уже.

  • 13 августа 2018 в 16:19
    Permalink

    Який, нахрен, меморандум???
    Стрілковчане, проведіть місцевий референдум, і шліть їх всіх зі своїми меморандумами.
    Меморандум вони задумали. Ствол до голови приставили і кажуть: «підписуй або вб’єм».
    Слів немає.11

  • 13 августа 2018 в 16:25
    Permalink

    Так, вони, звісно, скажуть, що правового механізму проведення місцевих референдумів не існує, бо «порядок проведення місцевих референдумів визначається законом», який відмінили, а новий законопроект не прийняли і не примуть. Але у Вас на руках буде волевиявлення громади, з яким можна йти до суду.
    Оскільки право проводити місцеві референдуми передбачене Конституцією, то будь який закон або відсутність будь якого закону не може порушувати конституційні права.
    Врешті решт суд стане на вашу сторону. 

  • 13 августа 2018 в 16:27
    Permalink

    АК4713 августа 2018 в 16:10PermalinkВы , депутатыс всех рангов, соберитесь и определитесь , где быть дороге; выходит что в Стрелковом подкорректировали на 390000, а в области раскорректировали . Разберитесь уже.

    Так всі ті, до кого ви звертаєтесь, вже давно визначились. І прямо з самого початку казали. Тільки вул. Берегова. Але ж біднявся гвалт, поголосили, позабирали один у одного мікроХвон, помітингували, попіарились на камеру — і що маємо? Мінус ще 390 000 грн з бюджету с. Стрілкове «кудись». Кудись тому, що все одно цього року ніхто не ремонтуватиме за держ. кошт вул. Центральну.

    А наступного року все одно, якщо будуть знайдені кошти із держбюджету на ремонт доріг, знову буде потрібен оновлений проект.

    Але вже мінус 390 000 грн. Могли би і більше, але в сільскому бюджеті було тільки 400 000 грн. Самі розумієте. 

    Треба ще трохи почекати, бюджет с. Стрілкове поповниться ще податками та сборами, і можна знову стрілковчанам мітингувати, бо вже можновладцям знову буде, що під галас витрачати! 11

  • 13 августа 2018 в 16:40
    Permalink

    Патріот
    13 августа 2018 в 16:25

    Так, вони, звісно, скажуть, що правового механізму проведення місцевих референдумів не існує, бо «порядок проведення місцевих референдумів визначається законом», який відмінили, а новий законопроект не прийняли і не примуть. Але у Вас на руках буде волевиявлення громади, з яким можна йти до суду.Оскільки право проводити місцеві референдуми передбачене Конституцією, то будь який закон або відсутність будь якого закону не може порушувати конституційні права.Врешті решт суд стане на вашу сторону. 

    Ото вже збрехав так збрехав! Навіщо людей провокувати робити незаконні речі?
    Якщо ви кажкте правду, будь ласка, статтю закону на яку суд спиратиметься при винесенні рішення. 06

    Тому брехати не треба! 01

    • 13 августа 2018 в 23:37
      Permalink

      А конституція України для Вас не закон? Вона що, носить імператтвний характер?
      Стаття 38. Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
      Стаття 69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.
      Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
      =============
      Думаю достатньо.
      Право проводити місцевий референдум — це конституційне право. А конституційне право вище за «законне право». І конституція — це ОСНОВНИЙ ЗАКОН України. Тому проведення місцевого референдуму не може бути незаконним, хоч і немає законом встановленого порядку проведення.
      Відсутність порядку проведення не означає відсутність права проведення і аж ніяк не означає, що проведення референдуму буде незаконним. Конституція має вищу юридичну силу над усіма іншими законами України.
      І припиніть вже називати людей брехунами. У нас в країні презумпція невинуватості. Негарно так поводитись.

      • 14 августа 2018 в 09:35
        Permalink

        Патріот
        13 августа 2018 в 23:37А конституція України для Вас не закон? Вона що, носить імператтвний характер?

        О, бачу, що ви почали вигадувати, пересмикувати. Я не казала, що Конституція — не закон. 01

        Патріот
        Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності;

        Тільки майном яке є в комунальній власності!!! А де вказано, що мешканці с. Стрілкове мають на референдумі вказувати Херсонській обласній адміністрації, яку дорогу ремонтувати за державний кошт???

        Ні, в законі чітко вказано, що місцеві референдуми мають визначати тільки свої місцеві справи. От коли, с. Стрілкове буде ЗА ВЛАСНИЙ СІЛЬСЬКІЙ КОШТ щось розбудовувати чи ремонтувати, от тоді, будь-ласка, визначайте на сесії сільради чи на загальних зборах села, чи на місцевому референдумі як і куди витрачати ВЛАСНІ СІЛЬСЬКІ кошти.

        Бо вас послухати, так с. Стрілкове ще буде рішенням сесії сільради (чи сільським референдумом) вказувати всій Україні де їй розташовувати свої прикордонні війська, блок-пости,  армію…

        • 14 августа 2018 в 09:41
          Permalink

          Патріот

          Думаю достатньо.Право проводити місцевий референдум — це конституційне право. А конституційне право вище за «законне право». І конституція — це ОСНОВНИЙ ЗАКОН України. Тому проведення місцевого референдуму не може бути незаконним, хоч і немає законом встановленого порядку проведення.
          Відсутність порядку проведення не означає відсутність права проведення і аж ніяк не означає, що проведення референдуму буде незаконним. Конституція має вищу юридичну силу над усіма іншими законами України.І припиніть вже називати людей брехунами. У нас в країні презумпція невинуватості. Негарно так поводитись.

          Ви брехун і провокатор «Патріот» , бо брешете, що сільськім місцевим референдумом можна вказувати ХОДА як їй вчиняти та куди спрямовувати державні кошти, а ще провокуєте мешканців села Стрілкове на такий референдум.

          На всеукраїнському референдумі можна визначати державні Українскі зміни.
          На всеобласному референдумі можна визначати обласні зміни.
          На сільському референдумі міжна визначати сільскі зміни.

          Не може село Стрілкове визначати зміни в усій Херсонській області. Для цього треба проводити всеобласний референдум.

          Тому не треба брехати та провокувати людей вчиняти незаконні дії.01

        • 14 августа 2018 в 09:55
          Permalink

          А я теж не стверджував, що ви вважаєте Конституцію не законом. Там знак питання стоїть. Я нічого не стверджував і не пересмикував. Просто спитав: «А Конституція України для Вас не закон?»
          Просто спитав. Спитав тому, що ви звинуватили мене у брехні і у спробі закликати Стрілковчан до незаконних дій. Дякую, що відповіли на моє питання. Сподіваюсь,ви більше не будете називати факт проведення референдуму або заклик до його проведення закликом до незаконних дій? Чи будете?
          Тепер по суті. Я нічого не казав про те, яке питання слід розглядати на референдумі. , звісно, всі розуміють, що місцевий референдум не може вирішувати питання за межами с. Стрілкове, як от про виділення коштів з обласного чи державного бюджету. Для цього потрібно на референдум скликати громаду всієї області або іще далі піти. Цього робити ніхто не буде і це не має нагальної потреби.
          Але грамотно поставити питання на референдумі про черговість асфальтування вулиць в селі можна.

          Зрозуміло, що область гроші забере і дулю Стрілковчанам покаже. Це вже давно зрозуміло.

          «Або по Береговій, або ніде.» — ось основний меседж влади. Його вже почули і зрозуміли.

          Але обличча своє влада показує все ясніше та ясніше. І безслідно для можновладців всі процеси в Стрілковому не пройдуть.

          Ще раз наголошую. Я запропонував Стрілковчанам скористатись своїм законним конституційним правом провести місцевий референдум замість підписання меморандуму. Тільки запропонував провести, більше нічого.
          Що ставити на референдум — це громаді вирішувати, а не мені підказувати.
          А Ви звинуватили мене у брехні та у провокуванні людей до незаконних дій.

          • 14 августа 2018 в 10:29
            Permalink

            Патріот

            Я нічого не казав про те, яке питання слід розглядати на референдумі.

            Та ви зовсім нічого не казали. Так, гуляв неподалік, дихав морським повітрям. Жодним чином!!! 33

  • 13 августа 2018 в 16:41
    Permalink

    Цікаво, як вони могли обіцяти дорогу по Центральній, якщо тільки зібрались її лобіювати, та ще й у держави?. 

    Народний депутат Сергій Хлань запевнив, що лобіюватиме це питання у Верховній Раді та разом з головою облдержадміністрації добиватиметься виділення коштів на будівництво дороги на вулиці Центральній на 2019-2020 роки.

     Виходить, гарантиї нема ніякої. Якщо в наступному році зірветься, скажуть, щи винні у Київі. Ох і аХферисти.

  • 13 августа 2018 в 16:42
    Permalink

    С такими не договариваться, а прощаться надо, навсегда гнать их от руля державы. Терпели дольше, осталось до выборов потерпеть. Стрелковчане, не дайте себя надурить пустыми обицянками людей без будущего. Ну как они могут что-то гарантировать, когда их и духу не будет?Что мы все знаем , что же будет завтра?. Никаких компромиссов с бюджетными барыгами. А №ремонтировать» то, чего никогда не было ? — это ж надо так брехнёю прикрывать свои махинации? Ганьба ОПГ  ХОДА !!!

  • 13 августа 2018 в 18:20
    Permalink

    Продажные депутатишки создали проблему селу и них нет ни воли,,ни совести,а главное желания это исправить .Очень боятся гнева головы,вышестоящих чиновников,боятся потерять работу,определенные блага .Вот такой мелкий депутат в селе,это просто позор.А село было без дороги по центру до сих пор,побудет ещё и год.Скоро воробьёвы и гордеевы  будут вспоминаться как страшный сон.Видимо много земли нахватали на побережье,раз так отстаивают дорогу.Прав был Томас Карлейль сказав,что плодами революций пользуются отъявленные НЕГОДЯИ.

  • 13 августа 2018 в 19:00
    Permalink

    Верх цинизма и пренебрежение простыми людьми !!! Просто вытерли об людей ноги!!! Как так можно! Шок!!!

  • 13 августа 2018 в 19:40
    Permalink

    Ну как они могут что-то гарантировать, когда их и духу не будет- поддерживаю Permalink! Вестись на их обещания бесполезно! Просто после выборов вряд-ли кто из них будет у власти и с меморандумом можно будет сходить в туалет….

  • 13 августа 2018 в 19:50
    Permalink

    Ничего нового. Товарисч Гордеев показал истинное рыло власти: или будет по-нашему, или никак, по причине того, что бюджетные деньги получаемые из собранных с населения налогов или из внешних кредитов, которые тоже лягут тяжким бременем на плечи налогоплательщиков, они, власти, считают своими кровно заработанными и поэтому они в праве этими средствами распоряжаться как им заблагорассудится.

  • 13 августа 2018 в 20:09
    Permalink

    в данный момент в Стрелковом штиль…пылюка стоит плотно…видимось на дороге Центральной 150-200 метров…пыльный туман…по правилам нужно вкл фары…

    а может фары набить тем кто способствует этому туману…

    бедные авто…они ж дышат поршнями этот туман

    хорошо что у меня нет машины , жалеть некого 

    ПНМР пожалей хотя бы автомобили

  • 13 августа 2018 в 22:02
    Permalink

    Мужи государтвенные-кто они.На сайте ХОГА есть биографии губернатора и его  замов.Опыт работы в госструктурах близок к нулю,в основном работа в частных структурах,это чувствуется  по тому ,как они вели себя с представителями громады.Кадры решают все,но это не наш случай.Наверное поэтому Гордеев в рейтинге губернаторов пасет задних.

  • 13 августа 2018 в 22:48
    Permalink

    Я так понял, что Гордеев опять провалит ремонт дороги областного подчинения в начале Арабатки к следующему сезону. И Хлань туда же. Предатели. Как же уже надоели эти циничные и тупые ананасы.

  • 14 августа 2018 в 05:19
    Permalink

    Обещания — пустые, подрядчик — с сомнительной репутацией(под следствием СБУ, не имеет своей техники, тарифы- завышены, сроков не придерживаются, качество — отвратительное), в селе на границе — обстановка напряжённая. Картинка не в пользу властей. Освоить деньги, те же 30 млн. никак не успеют. Это ясно всем. Но им важно начать, чтобы успеть отпесочить то, что уже потратили. А селянам та, Царская дорога, не решает ни одну проблему . Да и выборы скоро, а те, что придут на смену этим — ни за что не будут выполнять чужие обещания. Евстратов-районный спортзатейник, везде об этом говорит. Верить ИМ просто нельзя- ни властям, ни нардепу. И математика не в их пользу. Да и у правоохранителей Арабатка теперь — центр внимания. Так что пусть эти небожители думают о том, как свои задницы спасать. А мы ещё подождём. Немного. До их конца.

  • 14 августа 2018 в 07:47
    Permalink

    Не думаю,что у инициативной группы(довольно многочисленной) есть желание  что -то подписывать с властью .Лишь бы аферисты от власти не клонировали инициативную группу,нашли левых подписантов из числа ручных и прикормленных депутатишек. Дорога должна пойти по Центральной,когда же услышат мнение громады и повернутся лицом к народу.Целесообразность новой сходки вообще под вопросом.

  • 14 августа 2018 в 08:08
    Permalink

    вот ВАМ сущность КАПИТАКЛИЗЬМА…люди по барабану…главное гроши в карман

    ТОВАРИЩИ не слышащие народ …вы УЖЕ прокляты народом и прощения вАМ не будет , даже если сделаете Центральную !!!!!!!!!!!!

    • 14 августа 2018 в 09:53
      Permalink

      вот ВАМ сущность КАПИТАКЛИЗЬМА

       
      Та ваш комунізма так за людей піклувався, що не збудував дороги не ДО Стрілкового, не ПО Стрілковому. І курорта ніякого не було. Так собі, зачухане село, де селяни могли працювати як раби в колгоспі, або бракон’єрити на краснюку.
      Ще й вибрали головою комуняку, ось звідки ваши біди. Комуняк не треба було до влади підпускати, як у Прибалтиці.

  • 14 августа 2018 в 09:14
    Permalink

    «всі заплановані кошти буде спрямовано на інші проекти»
    Ага, значит,перенаправить средства на ДРУГИЕ проекты НЕ ПРОБЛЕМА?! А что же за проблема перенаправить их на дорогу по Центральной?
    Не, не ,не, админ, как не редактируйте фразы известных людей ))), а «одним добрым словом» тут может не обойтись….. )))

  • 14 августа 2018 в 09:47
    Permalink

    LW
    14 августа 2018 в 09:14«всі заплановані кошти буде спрямовано на інші проекти» Ага, значит,перенаправить средства на ДРУГИЕ проекты НЕ ПРОБЛЕМА?! А что же за проблема перенаправить их на дорогу по Центральной? Не, не ,не, админ, как не редактируйте фразы известных людей ))), а «одним добрым словом» тут может не обойтись….. )))

    LW, більше схоже на те, що «всі державні кошти вже розписані по інших проектах. Тобто на вул. Центральну кошти цього року непередбачені. Були віділені тільки на вул. Берегову. Інші державні кошти будуть наступного року розподілятись (розписуватись) вже з наступного року.»37

Добавить комментарий

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: