Михаил Новосельцев выиграл суд у Генического горсовета

17:20:16

 Генический районный суд удовлетворил иск переселенца из Крыма, участника боевых действий на востоке Украины, журналиста Михаила Новосельцева к Геническому городскому совету. Об этом Крым.Реалии рассказал сам Новосельцев.

 По его словам, суд признал решение генических депутатов – отказать в приеме документации о выделении земельного участка от крымчанина – незаконным.

 «Это ожидаемое решение, которое полностью соответствует выводам контролирующего органа. Городскому совету судебный сбор нужно выплатить, то есть они незаконно еще бюджету города нанесли ущерб, но они решили опять-таки подавать на апелляцию и еще денег потратить не понятно на что. Если бы они отреагировали вовремя на требования контролирующего органа, то не было бы ни суда, ни затрат», – отметил он.

 Как сообщает Новосельцев, теперь он будет подавать новое заявление на земельный участок и ожидать решения горсовета.

 В Геническом горсовете ситуацию пока не прокомментировали.

 Михаил Новосельцев ранее обращался в местный совет по поводу выделения участка, но получил отказ. Ветеран АТО обратился в Государственную инспекцию сельского хозяйства, и та установила незаконность отказа. Но депутаты горсовета не отменили своего решения. В ответ на это участник АТО обратились в суд.

 Законодательством Украины предусмотрена система льгот для участников боевых действий и лиц, приравненных к ним, в частности, это касается и предоставления земельных участков.

 В соответствии со статьей 12 (пункт 14) Закона Украины «О статусе ветеранов войны, гарантиях их социальной защиты» участникам боевых действий предоставляются, среди прочих, следующие льготы: первоочередное отведение земельных участков для индивидуального жилищного строительства, садоводства и огородничества.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Михаил Новосельцев выиграл суд у Генического горсовета: 53 комментария

  • 17 апреля 2017 в 17:35
    Permalink

    3

    Але суд не має права забов’язати депутатів надати земельну ділянку. Ось в чому справа. Тому, враховуючи скільки коштує судовий збір та скільки коштів в бюджеті генічеської міськради, та враховуючі нові надходження до бюджету, депутати мають можливість продовжувати не надавати дозвіл учаснику АТО скільки забажають.
    .
    Справа як раз в тому, що ніхто, ніяким судом не може примусити народних обранців приймати ті чи інші рішення. Суд може тільки відміняти рішення депутатів, якщо вони протизаконні, і все.

  • 17 апреля 2017 в 18:12
    Permalink

    5

     puchuka Справа як раз в тому, що ніхто, ніяким судом не може примусити народних обранців приймити ті чи інші рішення. Сум може тільки відміняти рішення депутатів, якщо вони протизаконні, і все.

     
    Справа в тому, що міський голова Тулупов не має права, як це вже спостерігалося в Генічеській міській раді  одноосібно відмовляти у включенні до порядку денного роботи сессії ті чи інші питання запропоновані до розгляду депутатами чи іншими заінтересованими особами.   

  • 17 апреля 2017 в 18:20
    Permalink

    1

     Справа в тому, що міський голова Тулупов не має права, як це вже спостерігалося в Генічеській міській раді одноосібно відмовляти у включенні до порядку денного роботи сессії ті чи інші питання запропоновані до розгляду депутатами чи іншими заінтересованими особами.

     В суд подавали не на визнання протиправними дії голови генічеської міськради Тулупова, а на визнання протиправним рішення міськради, тобто колегіального органу.
    До чого тут має чи не має право Тулупов?

  • 17 апреля 2017 в 18:29
    Permalink

    5

    чтобы служащие земотделов не умничали…
    по информации о выделении военнослужащим земельных участков необходимо обращаться к территориальным органам Госземагентства или на личную “Горячую линию” главы Государственного земельного агенства Украины Сергея Рудика по номеру 0-800-301-071 (звонки бесплатные). https://youtu.be/pSREZBtRaOY

  • 17 апреля 2017 в 18:46
    Permalink

    4

    Участникам боевых действий гарантируется льгота по первоочередному отводу земельных участков для индивидуального жилищного строительства, садоводства и огородничества, что предусмотрено статьей 12 Закона Украины «О статусе ветеранов войны, гарантиях их социальной защиты».
      В земельном законодательстве отсутствует принцип территориальности, поэтому «отфутболивание» бойцов в попытках получить участок в районе, в котором они не проживают, — неправомерно….

  • 17 апреля 2017 в 18:50
    Permalink

    1

     чтобы служащие земотделов не умничали…по информации о выделении военнослужащим земельных участков необходимо обращаться к территориальным органам Госземагентства или на личную “Горячую линию” главы Государственного земельного агенства Украины Сергея Рудика по номеру 0-800-301-071 (звонки бесплатные). https://youtu.be/pSREZBtRaOY

     
    Звонити — будь ласка, але попереджаю, що службовці земельних відділів ні яким чином не залежать від бажання, думки, поради, прохання чи наказів голови Державного земельного агентства України Сергея Рудика.
    Це все одно що з питань роботи авто-мийки або СТО звернутися до директора човнової станції, або причалу.
    Ви ще запропонуйте звернутися до директора стоматологічної клініки. Результат буде такий самий.

  • 17 апреля 2017 в 18:53
    Permalink

    1

     Участникам боевых действий гарантируется льгота по первоочередному отводу земельных участков для индивидуального жилищного строительства, садоводства и огородничества, что предусмотрено статьей 12 Закона Украины «О статусе ветеранов войны, гарантиях их социальной защиты». В земельном законодательстве отсутствует принцип территориальности, поэтому «отфутболивание» бойцов в попытках получить участок в районе, в котором они не проживают, — неправомерно….

     
    Неправомірно, але яке покарання? Визнання судом неправомірності і стягування з бюджету судового збору? І все?
    У на по Конституції України заборонено подвійне громадянство. Але без системи покарання за це порушення хто забажав, той отримав ще якісь паспорти. І все. Навіть штрафу не накладено за це порушення.

  • 17 апреля 2017 в 18:54
    Permalink

    7

    да вам там в сепарском горсовете и статья 12 Закона Украины «О статусе ветеранов войны, гарантиях их социальной защиты» ничего не значит а значит и правительство Украины не указ.

  • 17 апреля 2017 в 19:36
    Permalink

    2

    У нас за законом України заборонено перевищення швидкості, але покарання настає лише після того як перевищення швидкості стає більш ніж 20 км / год. Тому маємо те, що скрізь порушують данні вимоги закону України.
    _
    Скрізь порушення закону! Тобто порушують, але намагаються не доводити до перевищення більш ніж 20 км/год. Тому що з цього моменту є покарання.
    _
    Тому, шановний UdaFF, перед тим як давати якись поради, ще й принижати інших, раджу вам спочатку вивчить законодавство, підпорядкованість різних гілок влади, використання та впровадженні різних законів і таке інше, щоб не виглядати недолугим…
    _
    Бо ви щось порадите, інші почитають. Але якщо довіряться вашим порадам, це погано. бо по факту ви дуже багато брешете.

  • 17 апреля 2017 в 19:42
    Permalink

    5

     puchuka В суд подавали не на визнання протиправними дії голови генічеської міськради Тулупова, а на визнання протиправним рішення міськради, тобто колегіального органу.До чого тут має чи не має право Тулупов?

     Всі депутати Генычеської мыськщї ради одночасно не можуть відповідати за свої не законні рішення для цього і є саме Генічеський міський голова в нашому випадку Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!

  • 17 апреля 2017 в 19:45
    Permalink

    1

     Всі депутати Генычеської мыськщї ради одночасно не можуть відповідати за свої не законні рішення для цього і є саме Генічеський міський голова в нашому випадку Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!

     Ні, це ваша вигадка тому, що згідно чинного законодавства України зовсім по іншому.

  • 17 апреля 2017 в 19:58
    Permalink

    6

      Але якщо довіряться вашим порадам, це погано. бо по факту ви дуже багато брешете

     
    уж больше вас здесь точно никто не брешет. Вы у нас так сказать Мастер спора по этому виду многоборья.08

  • 17 апреля 2017 в 20:03
    Permalink

    2

     уж больше вас здесь точно никто не брешет. Вы у нас так сказать Мастер спора по этому виду многоборья.08

     
    Ну що ви таке кажете, хоча враховуючи як багато ви брешете, вже зрозуміло як сприймати і цей вас закид.

  • 17 апреля 2017 в 20:05
    Permalink

    2

     Ні, це ваша вигадка тому, що згідно чинного законодавства України зовсім по іншому.

     
    Стаття 12 Закону України про місцеве самоврядування України дуже рекомендую ознайомитись! Якщо треба можу пояснити по пунктам.

  • 17 апреля 2017 в 20:07
    Permalink

    0

     Стаття 12 Закону України про місцеве самоврядування України дуже рекомендую ознайомитись! Якщо треба можу пояснити по пунктам.

     
    Так, поясніть, будь ласка!
    Але нагадую, що чинне законодавство України складається не тільки з 12 статті Закону України про місцеве самоврядування.

    • 17 апреля 2017 в 20:10
      Permalink

      2

      Але при поясненні 12 статті, не забудьте, будь ласка, вказати де саме вказано що:
      «Всі депутати Генычеської мыськщї ради одночасно не можуть відповідати за свої не законні рішення для цього і є саме Генічеський міський голова в нашому випадку Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!» (с)

  • 17 апреля 2017 в 20:10
    Permalink

    8

    puchuka — это яркий образец всей нашей местной власти воров, коррупционеров, марионеток и изворотливых  хамелеонов!

    • 17 апреля 2017 в 20:12
      Permalink

      3

       puchuka — это яркий образец всей нашей местной власти воров, коррупционеров, марионеток и изворотливых  хамелеонов!

       Порушення правил сайту. Поширення недостовірної інформації. Перехід на особистості. Брехня.

  • 17 апреля 2017 в 20:35
    Permalink

    4

    Ст.12 Про місцеве самоврядування в Україні
    п 4. Сільський, селищний, міський голова:
    п\п
    1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;
    2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;
    3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету;
    8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;
    9) забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;
    10) призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;

    13) є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;
    14) представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;
    15) звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;
    16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;
    19) здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;
    п. 5 цієї ж ст 12 Про місцеве самоврядування в Україні
     Сільський, селищний, міський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.
    Що до депутатів — вони ї є рада, а головуючий в раді міський голова!

  • 17 апреля 2017 в 21:05
    Permalink

    1

    geka, де в якому пункті ст. 12 йдеться про згадану вамі відповідальність?
    :
    «Всі депутати Генычеської мыськщї ради одночасно не можуть відповідати за свої не законні рішення для цього і є саме Генічеський міський голова в нашому випадку Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!» (с)geka

    • 17 апреля 2017 в 21:07
      Permalink

      1

      geka, ви заявили: «Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!».
      Де це забов’язання???

      • 17 апреля 2017 в 21:11
        Permalink

        0

        geka, якщо такого зобов’язання в чинному законодавстві Україн немає, визнайте, будь ласка, що це ваша вигадка.

  • 17 апреля 2017 в 23:04
    Permalink

    5

    Меня рядового жителя города убедили  решением суда. В том что гор совет какие захочет такие решения и будет принимать. Если хотел бы мер, приняли бы решение выделить Новосельцеву  участок, но парень оказался участником АТО ну явно не из  песочницы Тулупова и его приближённых. И не пишите ерунду про законы,  применяют его чиновники для рядовых граждан однобоко чтобы отказать, запретить. Для себя же любимых используют закон чтобы разрешить,легализировать. 

  • 18 апреля 2017 в 06:14
    Permalink

    4

      применяют его чиновники для рядовых граждан однобоко чтобы отказать, запретить 

     
    правильно… и единственный мегаатомный аргумент этому беспределу это то что за это нету для них наказания и в связи с этим они могут со спокойной совестью насиловать чью то личность.08  

  • 18 апреля 2017 в 06:40
    Permalink

    2

    О чём спор? О человеческих качествах дэп- и чинушсостава генического горесовета? Или о том, кто какие законы нарушил и статьи в них? Не спорьте . Давно известно, что представителям нашего горесовета судиться ,что дурному с горы катиться . По поводу суда небольшой вывод: похоже на то ,что  судьи потихоньку начинают раздупляться, что к чему происходит в стране и, опять же потихоньку, отказываются от беспредела, который зачастую творят многие чинуши и ихние прихвостни -дэпы.

  • 18 апреля 2017 в 17:26
    Permalink

    0

     
    saper
    О чём спор? О человеческих качествах дэп- и чинушсостава генического горесовета?

     
    Ні, не про людські якості.

     

    saper
    Или о том, кто какие законы нарушил и статьи в них? Не спорьте . Давно известно, что представителям нашего горесовета судиться ,что дурному с горы катиться .

     Я про теж саме і нагадала.
     

  • 18 апреля 2017 в 17:31
    Permalink

    0

    geka, ще раз нагадую, що  ви заявили:

     Тулупов, який забов.язаний ветувати не законні рішення, або в судовому порядку відповідати за підписанне ним же не законне рішення!

     

    Де в чинному законодавстві Україн присутнє таке зобов’язання для голови міськради — ветувати незаконні рішення ???
    geka, якщо такого зобов’язання в чинному законодавстві України немає, визнайте, будь ласка, що це ваша вигадка.

  • 18 апреля 2017 в 21:48
    Permalink

    2

    Пропоную Вам ознайомитись зі ст. 78, 79 Закону України про місцнве самоврядування України, якраз і порівняєте відповідальність міського голови та депутатів.

  • 18 апреля 2017 в 22:07
    Permalink

    4

    puchuka
    Справа в тому, що міський голова Тулупов голос, якого є вирішально-координаційним, не використовую своє право вето на безглузді рішення ради прийняті з порушенням та в супереч здоровому глузду стає співучасником порушень тих самих законів України в Генічеській міській раді.
    Що до відповідальності не родивих депутатів та міського голови читайте  попередній коментар. 

    • 18 апреля 2017 в 23:31
      Permalink

      0

       puchukaСправа в тому, що міський голова Тулупов голос, якого є вирішально-координаційним, не використовую своє право вето на безглузді рішення ради прийняті з порушенням та в супереч здоровому глузду стає співучасником порушень тих самих законів України в Генічеській міській раді.Що до відповідальності не родивих депутатів та міського голови читайте попередній коментар.

      Тобто, geka, ви не знайли в чинному законодавстві України жодної згадки про те, що міський голова зобов’язаний ветувати незаконні рішення.
      Шкода, що вам щось заважає визнати це відкрито. Відкрито оголошувати нісинітниці додаючи міському голові зобов’язання, які не передбачені законодавством України — смвливості вистачило. А от зізнатисч в тому, що це вигадав, щось заважає.
      Що ви за людина мені зрозуміло.

  • 18 апреля 2017 в 22:50
    Permalink

    3

     Специалист гор совета считает что  выделить участок участнику АТО, беженцу,  безглуздое решение.  Такие решения есть не родивые, по этому такое решение Тулупову подписать ниже достоинства.

    • 18 апреля 2017 в 23:33
      Permalink

      0

       Специалист гор совета считает что выделить участок участнику АТО, беженцу, безглуздое решение. Такие решения есть не родивые, по этому такое решение Тулупову подписать ниже достоинства.

        А це вже наклеп. 

  • 18 апреля 2017 в 23:16
    Permalink

    2

    Не треба применшувати атошників, на скільки я зрозумів в Генічеську вже є громадське об*єднання ветеранів АТО! КОЛИ вони з’єднаются , то буде непереливкі не тільки Педуарду)) і це буде дуже і дуже!!! Коли об’єднаются люди котрі  боронили свою НЕНЬКУ і котрі вміють ЦЕ робити професійно ! Хто зможе ім протистояти ? Тим паче що правда за нашими воінами! Правда переможе ! Чи ви всі рахуєте що «кубинці» зробили для Украіни більше? Це протистояння нашому меру нічого доброго не принесе — війна триває, атошників більшає і вони дуже злі на всю насправедливість!!! Тримайтесь сепаратюги, поки ви ховались під спідницями вони вбивали за Украіну !!!

    • 18 апреля 2017 в 23:55
      Permalink

      1

       Не треба применшувати атошників, на скільки я зрозумів в Генічеську вже є громадське об*єднання ветеранів АТО! КОЛИ вони з’єднаются , то буде непереливкі не тільки Педуарду)) і це буде дуже і дуже!!!

       Коли вони об’єднаються (якщо об’єднаються) раджу спершу знайти собі дуже гарного юриста, бо без якісного юридичного супроводження потраплчть у дуже небезпечну халепу.

       Коли об’єднаются люди котрі боронили свою НЕНЬКУ і котрі вміють ЦЕ робити професійно ! Хто зможе ім протистояти ? Тим паче що правда за нашими воінами!

       Щоб розуміти наскільки навички отримані на фронті завадять героям відстояти справедливість у мирний час, пропоную переглянети фільм «Місце зустрічи змінити не можна». Там дуже докладно показано наскільки фронтовик не готовий відстоювати справедливість в мирний час, якщо не вистачає юридичнообізнаного в цих справах консультанта.
      Знати правду і грамотно відстоювати правду — це зовсім інши речі.

       Правда переможе !

       Правда завжди перемагає.

       Чи ви всі рахуєте що «кубинці» зробили для Украіни більше? Це протистояння нашому меру нічого доброго не принесе — війна триває, атошників більшає і вони дуже злі на всю насправедливість!!! Тримайтесь сепаратюги, поки ви ховались під спідницями вони вбивали за Украіну !!!

       Ось допоки лунають таки закиди — сепаратюги будуть відчувати себе спокійно. Але коли буде грамотно побудована стратегія впливу, юридично віверена діяльність, повсякчасне то звідусіль заподіяна судова практика ща кожний невірний шаг можновладців-сепаратистів, тільки в такому разі можливо трохи змінити систему. А одним чи декількома судовими рішеннями, за які покараний буде лише бюджет громади — це нічого окрім піару не надасть.
      _

      Якщо не вмієте грамотно відстоювати закон — найміть тих, хто це вміє.

  • 19 апреля 2017 в 21:51
    Permalink

    3

    puchuka  Якщо не вмієте грамотно відстоювати закон — найміть тих, хто це вміє.

    Якщо ви  натякаєте на спеціалістів Генічеської міської ради так ми вже найняли МЄРА ТУЛУПОВА разом з виконкомом та членами аппарату виконкому Генічесої міської ради, яким до речі оплачуємо заропітну плату саме за сумлінне виконання покладених на них обовязків, для того щоб жоден мешканець міста не ходив до суду чи правоохоронного органу відстоювати свої права, але сталося не так як гадалося місто Генічеськ отримав міського голову НЕ-ДО-КОРУПЦІОНЕРА який за людські кошти з ними ж судиться та аппарат виконкому Генічеської міської ради, який витирає одне місце МЕРУ Генічеська отримуючи при цьому хліб з рук мешканців міста. Добре що хоть депутати не отримують зарплятню за свої протизаконні та не долугі рішення, які прийняті в змові з міським головою.

    • 19 апреля 2017 в 23:26
      Permalink

      0

       Якщо ви натякаєте на спеціалістів Генічеської міської ради так ми вже найняли МЄРА ТУЛУПОВА разом з виконкомом та членами аппарату виконкому Генічесої міської ради, яким до речі оплачуємо заропітну плату саме за сумлінне виконання покладених на них обовязків, для того щоб жоден мешканець міста не ходив до суду чи правоохоронного органу відстоювати свої права, але сталося не так як гадалося місто Генічеськ отримав міського голову НЕ-ДО-КОРУПЦІОНЕРА який за людські кошти з ними ж судиться та аппарат виконкому Генічеської міської ради, який витирає одне місце МЕРУ Генічеська отримуючи при цьому хліб з рук мешканців міста. Добре що хоть депутати не отримують зарплятню за свої протизаконні та не долугі рішення, які прийняті в змові з міським головою.

       Ви написали першим дуже велике складнопідрядне речення, тому для підтримання дискусії, я його розкладу окремо за змістом.

      • 19 апреля 2017 в 23:39
        Permalink

        0

         Якщо ви натякаєте на спеціалістів Генічеської міської ради так ми вже найняли МЄРА ТУЛУПОВА разом з виконкомом та членами аппарату виконкому Генічесої міської ради

         Ні, неправда, ви нікого не наймали. Громада обрала (а не найняла) голову міськради Тулупова за результатом виборів серед 12 претендентів, які самі забажали приймати участь в перегонах.
        Якщо б громада наймала, то був би конкурс, за яким громада визначила би який спеціаліст, на яку зарплатню, на який строк, що треба виконати, та інші умови. Потім після виграшу в конкурсі з переможцем громада би уклала би трудовий договір чи трудову угоду.
        А було інше. Громада спостерігала як згідно чинного законодавства України настав час перегонів. Потім побачила претендентів. Потім, якщо бажала, приймала участь у таємному голосуванні чи не приймала. А за результатами виборів громада отримала місцеву владу, яка від імені громади має право розпоряджатися майном громади та визначати як громада буде розвиватися, за що та скільки платити, куди як та по яким дорогам ходити, та буде чи не буде освітлюватися вилиці вночі і таке інше. Ось так трапилося насправді. Це правда.

        • 19 апреля 2017 в 23:48
          Permalink

          0

           разом з виконкомом та членами аппарату виконкому Генічесої міської ради, яким до речі оплачуємо заропітну плату саме за сумлінне виконання покладених на них обовязків

           
          Ні, неправда. Виконком та членів виконкому обирала (не наймала) не громада, а більшістю голосів міська рада. У громади ніхто не запитував та з громадою не погоджував.
          Зарплатню за сумлінне виконання покладених на виконком та членів виконкому обов’язків визначає теж не громада, а чинне законодавство України. Ще надбавки до зарплатні до вищевказаних осіб визначає більшістю голосів міська рада. Громаду ніхто не запитує та з громадою не погоджується. Це правда.

          • 19 апреля 2017 в 23:53
            Permalink

            0

             для того щоб жоден мешканець міста не ходив до суду чи правоохоронного органу відстоювати свої права,

             
            Ні, неправда.
            Кожен мешканець має згідно чинного законодавства України невід’ємне право ходити до суду чи правоохоронного органу відстоювати свої права. Ніякі обирання і таке інше можновладців ніколи не мали своєю метою позбавити такого права мешканців. Якщо хтось вирішив, що обрання можновладця позбавить його права звертатися до суду і таке інше — він вигадав собі це. Це правда.

            • 19 апреля 2017 в 23:59
              Permalink

              0

               але сталося не так як гадалося місто Генічеськ отримав міського голову НЕ-ДО-КОРУПЦІОНЕРА який за людські кошти з ними ж судиться та аппарат виконкому Генічеської міської ради

               Ні, неправда.
              Міський голова не судиться з містом Генічеськ за людські кошти. Не судився з містом Генічеськ за людські кошти. Ніколи. Апарат виконкому Генічеської міськради теж не судиться та не судився з містом Генічеськ за людські кошти. Це правда.

              • 20 апреля 2017 в 00:02
                Permalink

                0

                 аппарат виконкому Генічеської міської ради, який витирає одне місце МЕРУ Генічеська отримуючи при цьому хліб з рук мешканців міста.

                 
                Ні, неправда.
                Апарат виконкому Генічеської міської ради ніколи не витирав одне місце голові міськради. Що  до того, отримував чи ні апарат виконкому Генічеської міської ради хліб з рук мешканців міста — таке бувало, але дуже давно, що до каденції теперішнього міського голови. Це  правда.

                • 20 апреля 2017 в 00:21
                  Permalink

                  1

                   Добре що хоть депутати не отримують зарплятню за свої протизаконні та не долугі рішення, які прийняті в змові з міським головою.

                   
                  Ні, неправда.
                  Це не добре, що депутати не отримують зарплатню. Згідно чинного законодавства, стаття 43 п.1. Конституції України: «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.»
                  Відсутність заробітної платні у депутатів міської ради закриває доступ до цїєї обраної посади тим людям, які насправді можуть та бажають розвивати місто та не бажають при цьому розкрадати громаду за для власного збагачення. Тому такі люди (за деякими виключеннями) не можуть собі дозволити піти на таку безоплатну (якщо не розкрадати громаду) працю. Такі люди підуть туди, де зможуть заробити на життя чесно працею. Міськрада для них в такому разі закрита згідно чинного законодавства.
                  _
                  P.S. Наприклад, до «митної академії» був дуже величезний конкурс, десь біля 20…30 на одне місце. Але заробітня платня митникі після закінчення «митної академії» складала близько 100…150 баксів. Тільки дуже необізнанній людині не зрозуміло  які люди (з якими моральними якостями), чому, сподіваючись на які доходи,  йшли вчитися та ставати митниками. При тому, що при навчанні теж приходилося додатково витрачати кошти. Це правда.

        • 20 апреля 2017 в 03:27
          Permalink

          2

          глупо до этих пор считать что выборы в Геническе были честные! Бессмертный полк сделал своё грязное дело.08

  • 20 апреля 2017 в 19:24
    Permalink

    0

    Шановний, geka!
    Вам щось не зрозуміло чи продовжите надалі  публічно розповсюджувати вигадки під виглядом правди?

  • 20 апреля 2017 в 23:00
    Permalink

    2

     P.S. Наприклад, до «митної академії» був дуже величезний конкурс, десь біля 20…30 на одне місце. Але заробітня платня митникі після закінчення «митної академії» складала близько 100…150 баксів. Тільки дуже необізнанній людині не зрозуміло які люди (з якими моральними якостями), чому, сподіваючись на які доходи, йшли вчитися та ставати митниками. При тому, що при навчанні теж приходилося додатково витрачати кошти. Це правда.

     
    Канал ЕСПРЕСО В.Портніков

     Вам щось не зрозуміло чи продовжите надалі публічно розповсюджувати вигадки під виглядом правди?

     Ніхто не забороняє вам захищати нинішню Генічеську міську раду, особисто мера, виконком, апарат , будьласка на здоровья таке враження, що зачепили безпоередньо ваші інтереси, як депутата чи міського голову, чи члена виконкому, чи аппарату Генічеської міської ради, я не заперечую, що ви можете мати свою думку, якщо ви виконуєте чиєсь Тулупівське замовлення, чи не виконуєте мені дуже все одно! Вибачте що ви мене раніше не розуміли з вами дуже приємно дикутувати, як зі спеціалістом, дуже гарно що є такі люди як ви!

    • 21 апреля 2017 в 05:36
      Permalink

      0

       Ніхто не забороняє вам захищати нинішню Генічеську міську раду, особисто мера, виконком, апарат , будьласка на здоровья

       geka, бачу ви вирішили перейти на особистості. Гаразд, Михайло Вадимовичу.
      Я не захищаю нинішню Генічеську міську раду, особисто мера, виконком, апарат.
      _
      1. Ви, Михайло Вадимовичу, розповідаєте: «Городскому совету судебный сбор нужно выплатить, то есть они незаконно еще бюджету города нанесли ущерб, но они решили опять-таки подавать на апелляцию и еще денег потратить не понятно на что. «
      .
      Це неправда, бо збиток бюджету міста виник рішенням суду, на який ви подали, а не «вони». Після подання апеляційної скарги гроші витратяться зрозуміло на що, на судовий збір. Але ви й тут розповсюджуєте неправду, мовляв, не зрозуміло на що будуть витрачені кошти.
      Ви цілеспрямовано вводите людей в оману.
      _
      2. Ви, Михайло Вадимовичу, розповідаєте: «таке враження, що зачепили безпоередньо ваші інтереси, як депутата чи міського голову, чи члена виконкому, чи аппарату Генічеської міської ради»
      .
      Це теж неправда, бо тут не зачеплені мої інтереси, окрім того, що я бачу, як ви, Михайло Вадимовичу, розповсюджуєте неправду. Я не є депутатом, не є міською головою, не є членом виконкому Генічеської міської ради. Але ви навмисно перерахували ці посади, коли вам дуже добре відомо де я працюю, та яку посаду займаю. Також вам дуже гарно відомо, що я не маю жодного відношення до вашого цього судового спору з міською радою. Але ви навмисно мене в цей ваш судовий спор затягуєте, мовляв я представляю інтереси міської ради, чи депутатів. чи виконкому. Це теж ваше розповсюдження неправди.
      _
      3. Ви, Михайло Вадимовичу, розповідаєте: «я не заперечую, що ви можете мати свою думку, якщо ви виконуєте чиєсь Тулупівське замовлення, чи не виконуєте мені дуже все одно!»
      .
      Це теж неправда, бо ніякого такого замовлення я не виконую, а, тим паче, тулупівське. До того ж, вам не все одно.
      Але й тут ви цілеспрямовано розповсюджуєте неправду.
      _
      4. Ви, Михайло Вадимовичу, розповідаєте: «Вибачте що ви мене раніше не розуміли з вами дуже приємно дикутувати, як зі спеціалістом, дуже гарно що є такі люди як ви!»
      .
      Вибачаю, але і тут ви кажете неправду, бо я вас раніше зрозуміла. Справа в тому, що я одразу не мала можливості знати, що ви будете відстоювати свої інтереси тільки неправдою. Я, в свою чергу, вам намагалася підказати законний, правдивий та вірний шлях вирішення вашого питання. Але ви пішли іншим шляхом, шляхом розповсюдження неправди, вигадок, наклепів і таке інше.
      .
      Це дуже погано, бо завжди треба обирати вірний шлях, а не легкий.
      .
      А законний шлях тут тільки один: допоки не буде створений проект ДПТ (детальний план території) на ту територію, де ви намагаєтесь отримати земельну ділянку, видавати ділянки там неправомірно. Бо якщо ви бачите пусте поле, спочатку треба визначити, де на цієї території плануються дороги, тротуари, зелена зона, дитячі майданчики, спортивні майданчики і таке інше. А це визначається проектом ДПТ (детальний план території).
      _
      Ви же, Михайло Вадимовичу, намагаєтесь спершу отримати земельну ділянку, і робите це у будь який спосіб (який, я вам вже вказала), а потім вас не бентежить де буде дорога чи тротуар, де будуть спортивні майданчики, дитячі майданчики   інші ділянки і таке інше. Просто, забажали і через коліно, користуючись званням АТОшника, та довірою до героїв АТО, робите неправомірні справи.

  • 21 апреля 2017 в 07:14
    Permalink

    2

    Міський голова Генічеська Олександр Тулупов має у власності три земельні ділянки площею 530, 100 і 65 кв. м відповідно. Ще одну земельну ділянку площею 215 кв. м Тулупов орендує. 

     

     Наталя Тулупова також задекларувала дві земельні ділянку площею 450 і 60 кв. м 

     Это уже даже не АТОшники, а целые Герои Совецкого Союза, если они умудрились получить столько участков без детального плана территории.08

  • 21 апреля 2017 в 21:05
    Permalink

    2

     puchuka

     
    Ви щось не те кажите і всі ці ваші пункти та зауваження не мають жодного стосунку ні до закону ні до здорової логіки прийшов час надавати перевагу закону, а не дружнім стосункам потрібним людям! 

  • 22 апреля 2017 в 01:14
    Permalink

    2

     Ви щось не те кажите і всі ці ваші пункти та зауваження не мають жодного стосунку ні до закону ні до здорової логіки прийшов час надавати перевагу закону, а не дружнім стосункам потрібним людям!

     
    Ну, раз ви так вважаєте, я продовжу.
    Попереджаю, комуністам, колабораціоністам та «регіоналам» краще не читати.
    Вигадка.
    В одному славетному районі, єдиному в Україні, де після останніх виборів вся місцева влада залишилася «регіонівською», можновладцям нарешті стало некомфортно. Чи то розчарувалися в Україні, чи не дочекалися РФ, чи все разом, але об’єднує їх страх до центральної Української влади в Києві. Бо хто зна як воно далі буде, але з кожним днем РФ все дальше, а Україна все сильніше та менш толерантніша до зрадників. Треба щось робити, щоб і владу втримати і центральну владу з Києва підставити. Дуже гарно так підставити, щоб всім було зрозуміло як непорушна та недоторкана влада «регіоналів» в цьому славетному районі. Спроб було багато, але про них не зараз. І ось вигадана була дуже цікава комбінація, як це зробити.
    Тепер більш докладніше.
    Дієві особи:
    1. Дуже могутній та владний комуніст. Має не аби яку владу в районі, багато зв’язків на всіх рівнях, та дуже розумний та мудрий. Щоб хоч якось передати велич цього чоловіка, можу тільки наголосити, що йому достатьно дати команду, і люди в славетному районі почнуть помирати через 5 діб. Назову я цього можновладця-комуніста якось анонімно. Наприклад, Містер Ікс. Але В цієї розповіді буде багато різних анонімних персонажів, тобто Містерів Ікс, тому назву якось по іншому. Він комунист, тому хай буде Містер К.
    2. Наступний персонаж теж комуніст, підлеглий Містера К., але до того ще й юрист. Тому назву його Містер Ю.
    3. Далі йде теж юрист, але ще й путініст, тому хай буде іменуватися Містер П.
    4. Потім був використана людина невелика але голосна. Ну, а якщо голосна, тому хай буде іменуватися Містер Г.
    5. На останок, цим вищезазначеним особам потрібна була така людина, яка амбіційна, балакуча, має тверді переконання, але не обізнана ні в яких справах цього району та місцевої влади та все одно бажаюча всіх “регіоналів”, корупціонерів та зрадників порвати вщент. За це звісно ця людина отримає щось коштовне, славу, підтримку громади, а ще, можливо, й таку бажану владу! Це дуже гарний приз. Але всі місцеві люд таким чи іншим чином доволі розуміються хто такі та на що здатні місцеві можновладці. Це було перевірено з одним місцевим журналістом, але невдало (але це інша історія). Та після невдалих спроб було зрозуміло, що потрібен непоганий журналіст, АТОшник і не місцевий.. Тобто, якийсь новенький. Ну, а раз новенький, тому хай буде Містер Н.
    Нагадаю, мета комбінації, чи вистави:
    1. Підставити Центральну владу в Києві.
    2. Утримати владу.
    3. Підбурити громадскість.
    4. Містера Н. зробити героєм АТО та місцевого рівня.
    5. Зрозуміло, що всіх місцевих АТОшників після цього зібрати під керівництвом Містера Н.
    6. Налагодити тісну співпрацю з АТОшниками, щоб не тільки не боятися АТОшників, а ще й ними керувати у майбутьному.
    Інши цілі теж є, але наразі не будемо відволікатися.
    Комусь може здатися, що цю мету комбінації (вистави) зовсім не можливо здійснити, бо люди не дурні та не довіряють “регіоналам” та “комуністам”. Одразу ж підтримаю таку думку, звичайно, якщо всі можновладці корумповані та ще й регіонали чи комуністи, чи їх помічники, то таку мету здійснити не можна, бо немає народної підтримки! До того ж, в тому районі дуже велика кількість контррозвідників та добровольчих батальйонів, які не дозволять цьому трапитися. Так, звичайно, так і має бути. Але треба ще нагадати, що за колабораціоністами, “регіоналами” та “комуністами” стежить і розвідка окупанта, тобто РФ. А в РФ дуже багато дуже дотепних та кмітливих людей працює у спеціальних службах, і ці люди з радістю допоможуть колабораціоністам та зрадникам України підібрати необхідну кандидатуру. А ще допоможуть скоординувати своїх агентів впливу для підтримки цієї зухвалої комбінації (вистави).
    _
    Ще треба відразу зазначити, що Містер Ю. підлеглий Містера К, та не один рік був при владі підлеглим Містера П. Містере Г. теж при владі не один рік був підлеглим Містера П. Тобто, всі ці люди вже раніше працювали разом та один одному довіряють. Пов’язані, так би мовити.
    _
    Чому саме ці люди? А справа в тому, що з’ясувалося так, що в цієї комбінації (виставі) не повинні приймати участь “регіонали”. Так треба.
    І ось, знайшли Містера Н. Це журналіст, АТОшник і не місцевий. А ще бонусом трапилося так, що він не просто журналіст, а ще й антикорупціонер-журналіст. Оце так-так! Тобто, потім під Містера Н. можливо підтягнути не тільки АТОшників, а ще й антикорупціонерів! Бінго!

    Але на цьому бонуси Містера Н. не скінчилися. Виявилося що цей журналіст має відношення до “5”-го каналу телебачення. Тобто, так би мовити, працює в фірми Президента України, Петра Порошенка. Це вже не бінго, а цілий Джек-Пот!!! Тому що в разі невдач чи якійсь інших потреб цього Містера Н. “зливають”, а відповідальність перекидають на Петра Порошеенка, мовляв, ось що зробила його людина.
    _
    І почалося. Містер Ю. дуже швидко зійшовся з Містером Н., та почав накачувати того інофрмацією як і що треба робити. Містер Н. погодився.
    Тому Містер Н. почав ходити до влади, та використовуючи інформацію від Містера Ю, яку підкидав ще й Містер П., та спочатку корегував Містер К.( що можна, а що ні, надавати з інформації)
    _
    І пішла слава про Містера Н, як значущого антикорупціонера, нездоланного борця з корупцією та зрадниками. Містер Н. був там, де йому казали, розповідав те, що йому дозволяли, але дивлячись зі сторони, здвалося — ось він, прийшов, Спаситель, АТОшник, герой, антикорупціонер!!! Ось вона нова НАДІЯ!!! (мабуть забули вже про Савченко і ким вона виявилася насправді).
    І пішли заклики! Де якісь порушення — зразу з’являється антикорупціонер-журналіст Містер Н. Дуже вдало, та так зухвало! Справжній герой!
    _
    Якось дуже швидко Містер Н. став лідером громадської організації АТОшників. Це вже пішов інший етап розвитку Містера Н. І громада це сприйняла дуже гарно. Не місцевий, не наш, але “чому б ні?” Як зі Савченко.
    На людях, публічно, на сессії міськради Містер П. вдавав з себе, що він супротивник Містера Н.
    Так само Містер Г. на людях, публічно, на сессії міськради вдавав що він на боці Містера Н.
    “Регіонали” особо нічим не виділялися, тому що це було не треба, але робили свою справу.
    _
    Ось так для народу показали величезний конфлікт: героя, АТОшника, антикорупціонера, якого можновладці гноблять та утискають в його правах. Гей, Містер Н., не зупиняйся, а ми тебе підтримаємо (лунали заклики)!!!
    Містер К. та Містер Ю. звісно знаходилися за кадром, бо всі місцеві пом’ятають що вони комуністи. Містер Г. та Містер П. не встигли себе заплямувати ні як “регіонали”, ні як “комуністи”, тому саме вони й давали необхідний рух цьому конфлікту на публіці.
    Потім, якось непомітно Містер П. та Містер Г. відходять в тінь, та показано нова сцена: Містер Н проти міськради. І він, наш Містер Н., перемагає. Хто там буде вдивлятися, що ця перемога фейкова і ні до чого не призведе. Але це перемога! Перемога в СУДІ!!! Вау!
    _
    І ось маємо, що Містер Н. для всіх герой. Містер Н. згуртовує під своїм керівництвом місцевих АТОшників. І все це побудоване на тотальній брехні, неправдивих гаслах, та фейкових сенсаціях, перекручування законів та приниженні незгодних з цим.
    Містер Н. герой, але це лялька у руках Містера К., Містера П, Містера Ю, та Містера Г. Як вони забажають так і складеться доля Містера Н. Вони його створили і вони можуть його знищити, а разом з ним і всіх його підлеглих, та інших антикорупціонерів, журналістів, які йому довірилися та підтримували.
    _
    Ось така склалася вигадка. Чи ні?

Добавить комментарий

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: