В школі №3 відбувся конкурс «Новорічна композиція-2017»

10:12:51

 Зимові свята – найкращі, найвеселіші, найрадісніші свята року. До них готуються усі, їх всі з нетерпінням чекають. Новорічні клопоти починаються, як правило, з пошуків красуні-ялинки. Люди вже так звикли до цього атрибуту новорічного свята, що не замислюються над тим, скільки це коштуватиме нашій природі. В усьому світі поширена традиція прикрашати зелену красуню на новорічні свята у себе вдома.

 5 грудня 2017 року у НВК «Генічеська школа І-ІІІ ступенів №3 – дошкільний навчальний заклад» традиційно відбувся щорічний конкурс «Новорічна композиція-2017».  Дітям подобається цей конкурс, тому що з кожним роком учасників стає все більше.

Загалом свою майстерність і творчість показали учні  1-4 класів та 5-11 класів. Кожен клас готував, щонайменше 3 композиції, а в деяких класах було більше 15 композицій. Діти кожного року дивують гарними, незвичайними роботами, де використовують невеликі гілки хвойних дерев, шишки, природні та штучні матеріали.

Захід проводиться вже не один рік  і має на меті збереження нашого зеленого багатства –  лісів. Діти привчаються до думки, що замість живих ялинок і сосен можна прикрасити оселю на новорічні свята невеликими оригінальними композиціями.

 Слід відмітити відповідальність, з якою підійшли до даного заходу учні начальної школи, всі паралелі з 1-4 класи, приняли активну участь у конкурсі. Також хочеться відмітити  учасників 5-11 кл.  на їх столиках були теж багато гарних робіт, але не в такій кількості, як у начальній школі.

Було дуже непросто відбирати кращі роботи для участі у районному конкурсі, тому що кожна робота була по-своєму прекрасна. Але в решті решт комісією, яку очолювала директор школи Микитась Т. Д. було відібрано 16 робіт. Чекаємо результатів конкурсу.

За інформацією відділу освіти

Увага! Підписуйтесь на наш Телеграм-канал "Новий Візит"

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: