В ХОДА тішаться, як у Генічеській школі завдяки “гарячій лінії” знайшли гроші

У Херсонській облдержадміністрації прозвітували про перший місяць роботи «гарячої лінії» по поборах у закладах освіти. Так, за вересень було отримано 110 звернень від батьків. Із загальної кількості лише 58 звернень – реальні скарги про вимагання коштів.

Про це в ході проведення селекторної наради повідомила заступниця голови ХОДА Світлана Чепіга.

Як приклад вирішення фінансових питань завдяки “гарячій лінії”, Чепіга навела ситуацію у Генічеській школі.

За її словами після дзвінка на «гарячу лінію» в школі Генічеська одразу знайшли і меблі, і гроші на прибиральницю, які вже не потрібно здавати батькам.

Насправді такі повідомлення дуже тішать і надихають нашу команду“, – сказала заступник голови ОДА.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Увага! Підписуйтесь на наш Телеграм-канал "Новий Візит"

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: