У Генічеській громаді пропонують запустити електробуси

Цей проєкт презентуватимуть на Першому інвестиційному форумі “Південна стратегія розвитку” 10-11 червня.

Запустити електробуси від залізничної станції Новоолексіївка до Генічеської Гірки, Щасливцевого та Стрілкового, а також до КПВВ “Чонгар” на адмінмежі з тимчасово окупованим Росією Кримом запропонували автори проєкту “Генічеські електробуси”. Його презентуватимуть на Першому інвестиційному форумі “Південна стратегія розвитку”, який відбудеться 10-11 червня в Генічеському районі Херсонської області. Передбачається, що участь у цьому форумі візьме президент України Володимир Зеленський. 

За словами авторів проєкту “Генічеські електробуси”, відсутність налагодженого маршруту громадського транспорту до курортів Генічеської громади є значною інфраструктурною проблемою регіону. Крім того, через недостатню кількість пасажирського транспортного сполучення з КПВВ “Чонгар” велика кількість людей змушена користуватися послугами нелегальних перевізників. 

У разі успішної реалізації проєкту передбачене придбання необхідної кількості сучасних електробусів середньої та великої місткості та створення для них мережі універсальних зарядних станцій, призначених також для підзарядки легкових електромобілів. 

“Нові маршрути забезпечать перевезення туристів та місцевих жителів від залізничного вокзалу станції Новоолексіївка через місто Генічеськ до курортів на Арабатській стрілці, а саме — зон відпочинку на березі Азовського моря та затоки Сиваш”, — повідомляють автори проєкту “Генічеські електробуси”.

Також на форумі представлять проєкти “Енергонезалежність Приазов’я”, “Архітектурна перлина Асканія-Нова” та інші. Перший передбачає будівництво газопроводу Генічеськ — Новоолексіївка — Асканія-Нова з приєднанням до магістрального газопроводу єдиної газотранспортної системи України в районі Чаплинки Каховського району. А автори другого пропонують побудувати цілий туристичний квартал в Асканії-Нова з готельними комплексами міжнародного рівня, маленькими магазинчиками, пивоварнею, ресторанами, кафе, кіноконцертною залою, сучасною спортивною зоною, центром інноваційних досліджень, паркінгом та іншими інфраструктурними об’єктами.

Нагадаємо, що колишній голова Генічеської райдержадміністрації Олександр Воробйов на початку 2018 року пропонував ідею будівництва тролейбусної лінії, яка б зв’язала Генічеськ і Керч. За його словами, поки Кримський півострів перебуває під окупацією, перша черга цієї лінії могла б зв’язати Генічеськ і Стрілкове. Воробйов навіть запевняв, що давав вказівку підрозділам РДА підготувати звернення до уряду та Міністерства інфраструктури з проханням підтримати цей проєкт і посприяти з виділенням коштів на його реалізацію.

Олег БАТУРІН, Новий День

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Увага! Підписуйтесь на наш Телеграм-канал "Новий Візит"

Поділитися новиною
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

4 thoughts on “У Генічеській громаді пропонують запустити електробуси

  • 17 Травня 2021 о 16:38
    Permalink

    Пропонувати можна, що завгодно, не тільки електробуси, а і метро, і гіперлуп, і авіаційне сполучення, а також “кіно, віно і доміно” ,але для цього потрібна діюча і сучасна ( нє совецька) інфраструктура, якої не існує взагалі, і коли вона з’явиться вам ніхто не відповість ( хіба що як завжди збрешуть), а без цього це звичайна болтовня і “гра” на публіку. Амінь.

  • 17 Травня 2021 о 22:08
    Permalink

    Мне интересно, а кто-нибудь просчитывал, чего больше- преимуществ или недостатков, вот некоторые из них:

    1) Трата времени на зарядку. Существуют два способа заряжать электробусы: оба одинаково плохи.
    Первый – зарядка в ночное время в парках. Плох тем, что требуется 1) очень высокая мощность (сразу тысячи машин заряжаются в один момент времени), 2) ёмкая батарея, которая будет занимать 30-40% салона. Хорош тем, что не надо будет тратить время на конечных.
    Второй – зарядка на остановках и конечных станциях. Плох тем, что тратится полезное время, в которое электробус мог бы перевозить пассажиров. В итоге на обслуживание маршрута с той же частотой потребуется больше машин.

    Самый экстравагантный способ – зарядка на остановках. Но, опять же, от физики не убежишь. Нужно либо высокое напряжение за короткий момент времени, либо, опять же, больше стоять на остановке. Первое очень дорого, второе – по понятным причинам неудобно для пассажиров.

    2) Опасность разрядки во время пути. Если произошла непредвиденная ситуация, и электробус разрядится на маршруте – увезти его можно будет только тягачом. Соответственно – срыв выпуска. А ситуации могут быть разные – пробки, холод, ДТП, глюк батареи. К слову сказать, как будут вести себя батареи электробусов при -30 никто не проверял пока (в широтах где встречаются такие температуры, электробусы ещё не эксплуатировались).

    3) Утилизация батарей. Никто не задаёт этот вопрос, а зря. Этот момент существенно же снижает экологичность технологии.

    4) Дизельный отопитель. Смешно – но электробусы все равно требуют дизельного топлива. В целях экономии батареи отопление в машинах работает на дизеле. Что же это за экологический транспорт такой, что все равно от нефтепродуктов не уйдёшь?

    5) Цена. Из-за новизны технологии электробусы выходят существенно дороже как автобусов, так и троллейбусов.

    6) Потери электроэнергии. Известно, что на каждом передаточном звене энергия теряется. Если троллейбус энергию из проводов сразу направляет в двигатель, то электробус сначала не получает её всю при заряде, а потом теряет её по ходу движения. Чем дольше ездит, тем дольше потери. Если батарея старая, или погода холодная, потери во время движения могут быть вполне ощутимыми – до 30-40%. А ведь любая батарея довольно быстро начинает терять в качестве – 2-4 года.

    7) Катание тяжёлой батареи. Известная дилемма космонавта или пешего туриста: сколько с собой взять топлива (еды). Возьмёшь мало – далеко не улетишь/не уйдёшь. Возьмёшь много – всё на себе тащить. Троллейбус избавлен от этой проблемы полностью – он по ходу движения питается. А тут немало энергии будет уходить на перевозку ёмкостей энергии.

    Таким образом, суммарно получаем сомнительный результат: более дорогой транспорт, которого требуется численно больше (на такую же интенсивность движения), который может разрядиться и намертво встать где угодно, электроэнергии для проезда на то же расстояние которого нужно также больше из-за потерь и перевозки батареи.

    И всё ради того, чтобы не заморачиваться с контактной сетью? Но ведь все равно потребуется содержание инфраструктуры в виде подстанций и зарядных станций.

    • 18 Травня 2021 о 06:43
      Permalink

      Хтось прораховував. Тому з вами не згодна. По пунктах.
      1. Які тисячі машин? Ви про Нью-Йорк чи про Генічеську МТГ?

      До того ж поиужність електромереж це проблема обленерго. А вночі вони навпаки з радістю нададуть будь які потужності. Про двотарифні лчічильники чули? Як гадаєте, чому вночі в два раза дешевша елекрика?
      Правильно, саме тому що саме вночі електрики вдосталь, та навіть з надлишком.

      2. В батареях є запас. До того ж маршрут відомий. Відомо скільки разів до зарядки треба зробити ходок. Так і буде сплановани схеми та марщрути – щоб із запасом , а наприкінці зарядка.

      3. Утилізація – це проблема давно вирішена. Виробник може забрати старі.

      4. Взимку батарея швидко розряджаєтся. Не смішно, якщо замерзнути в автобусі. Тому використовується автономний обігрівач, який десятиліттями доказавсвою надійність та екологічність. Дизельний обігрівач в рази меньше ніж дизельний двигун автобусу чи вантажівки.

      5. Так. Проте обслуговувати дешевше, бо запчастин в рази менше.
      Електродвигун значно простіше за дизельний двигун.

      6. Це називається ККД (КПД російською). Коефіцієнт корисної дії. Це все заздалегідь враховано.

      7. Порівнювати з тролейбусом, це все одно, що порівнювати стаціонарний телефон з мобільним. Просто немає сенсу, бо тролейбуси як мінімум морально застаріли та повинні залишитись в історії.
      До того в тролейбусах також батареї є.
      Тролейбусам потрібні дроти, яким потрібні стовби, яким потрібні кожному ділянка землі. І на дротах постійно йдуть втарти елекроенергії.

  • 18 Травня 2021 о 06:49
    Permalink

    Я би скоріше звернула увагу на те, що, скоріш за все, ці електробуси будуть гарно палати, коли їх підпалять місцеві “бомбили” (нелегальні перевізники, “таксисти”).

    Спочатку бомбили втратять маршрут на Арабатку. Потім елекробуси пустять до Чонгару…

    Все це вже було. Цей ринок пасажирських перевізень вже поділений.
    А перерозподіл це небезпечно. Вкрай небезпечно.

Залишити відповідь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: